Arkadaşlar merhaba bebişim 3 aylık mamaya geçtik mecburen sütüm yetmiyor diye önce hero baby kullanyrdm arada anne sütü de veriyordum kakasını düzenli yapıyordu fakat 3 günden beri kakasını yapamıyor Aptamil comformil aldım dün onu verdim hatta sabah gliserin fitil aldım ama yapamadı napmam lazım 😥 kendisi rahat ama ıkınma ya da karında şişlik falan yok