6.5 aylik bebegim memeyi bıraktı 4 ay boyunca sürekli bir şekilde vermeye çalıştım ama artık hiç istemiyor.
Mama veriyorum biberon istemiyor reddediyor.
Bebek reflusu var . Ne verirsem kusuyor ek gida hazır mama yani verirsem vereyim olmuyor. Doktor özel mama yazdı infatrini diye onu da beğenmiyor ((aslında tadi cok güzel))
Kac gündür de ateşi var 38.5 a kadar çıkıyor. Disleri fln da yok patlamamış. Tıp çaresiz 😅
Cidden napacagimi bilmiyorum. Surekli ağlamalar başladı bir anda noluyo anlamıyoruz. Ben öyle pek akıl istemem. Ama şuan da galiba çok ihtiyacım var. Lutfem fikir verir misiniz.??napiyim bu durum için doktor tahlil fln baktir di da bisey yok. Cok zayıfladı. Kilo almıyor. Ve bn her yolu denedim elle yedirme yavaş yedirme kndi haline bırakma kndi yemesine izin verme vs.gibi
((6.300 suan kilosu))