[silindi] nuddle yemedi hiç. Ama 4 yaşında avm ye falan gititigmizde beraber yiyoruz tabiki. Kaçamak illaki oluyor. Asla falan demesin kimse. İnanmam. Bir Blogger takip ediyordum. Kadın böyle saglıklı bebek tarifleri falan yapıyor işte. Görsen organik ana dersin.mc donaldsda geçen yıl yan masamızda 8 aylık çocuguna hamburger yediriyordu. Ben daha organik anayım demekki. 2 yaşına kadar taze sebze meyve dışında salçalı yemek bile yedirmedim. Paketli agzına sürmedi. Gerçekten dikkat ettim. Ama belirli bir yaştan sonra istemeye başlıyorlar. O kadar kısıtlayamıyorsun. Hamburger de yiyoruz pizza da gömüyoruz. Ama evde brokoliyi de ıspanagı da severek yiyor. Noddle ben sevmediğim için hiç alıp yapmadım oda o yüzden tadını bilmiyor. Bilse onu da sever.