Benim gibi kahvaltı yapmayı sevmeyen var mı ya ? Varsa neler yiyorsunuz.Hem sevmiyorum hem hazırlamaya üşeniyorum.Özellikle yazın hiç çekilmiyor yumurta filan 😑 Her gün kahvaltılık gevrek yemekten de bıktım.Emziriyorum vicdan yapıyorum bir yandan da.Önerisi olan var mı ?