Ayten-1907 Momn bende de aynı durum var öpmuyoruzzda geçmiyor da.. Geçiyor gibi oluyor geri çıkmaya başlıyor.. Kaşınıyor diye çok üzülüyorum. Doktor nemlendir sürekli dedi yine i yi gelen zeytin yağı oldu bize.. Ama tamamen geçmiyor.. 4 aylık olduk