Nsfh Merhaba e bebekden dun Avent pipetli suluk aldim deniyim dedim AMA cekim cok zor yapisimi boyle anlayamadim kullananlar varmi resim ekleyemedim
Tugba10-5 Nsfh kızıma 9 aylıkken almıştım pipetli suluk ilklerde çok zorlandı fazla çekip boğazına kaçırdığı oluyordu şimdi bir aya düzeltti çekiyor daha rahat şuan 18 aylık birde evde wee baby nin pipetli var ondada meşrubat içiyor .
Yasemin_06 Nsfh bebeğin kaç aylık CNN. Biraz çekimi zor gibi görünebilir ama bebkler hemn çözüyor onun için. Benim oğluma 7 aylıkken almıştım 1 hafta içinde çözdü içmeyi tek sevdiği o biberon vede içine sudan başka bişey koydurnaz
Busragokceberra Nsfh https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.
deryata Nsfh 6 aylıkken başladık kullanmaya çekimi ile ilgili bir problem yaşamadı bebeğim. fakat akıtıyor. 2 tane aldım ikiside aynı o yüzden kullanmıyorum artık. bebedor ve nuk markasının suluğu daha iyi akıtmadı şimdiye kadar.
Nsfh Tugba10-5 benım kızlarım 18 aylık daha önce başka bir marka vardı cok guzel kolay içebiliyorlardı bunu denedım çok zor aşşagıya resim ekledim aynısınımı kullandınız
Nsfh Yasemin_06 kızlarım 18 aylık cnm daha oncede kullandık pipetli cok kolay içiliyor bunu bi denıyım dedım ben bile zor cekiyorum acaba yapısımı oyle yoksa aldıklarımdamı hata var anlayamadım aşşagıya resim ekledim aynısınımı kullanıyorsunuz acaba
Nsfh deryata anladım ama sizin bebegınız kucukmüş sanırım aventin başka bi sulugunu kullanıyorsunuz aşlagıya resim ekledim bakar ve cvp verırsenız sevınirim 🌸
Esifet Nsfh 8 aylıkken kullanmaya başladık. Hiç öyle sorun yaşamadık şuan 14 aylık hala kullanıyoruz, ama akıtma gibi bi problemi var sinir oluyorum çantada ki kıyafetler sırılsıklam oluyor ne yazıkki. Dışarda wee baby kullanıyorum evde bahçede onu
Nsfh Esifet anladım acaba aynı sulukdanmı bahsediyorız resım ekledim aşşagıya bakar cevap verirseniz çok sevinirim 🌸
Yasemin_06 Nsfh aynen aynen aynısı yeşilini kullanıyorum Cnm oğlumda acayip seviyor bundan başkasını icemiyor biraz zaman tanı bebeise bak gör hemn çözecek nasıl icildigini azı acı gözünün önüne köy gidip gelip içmeye çalışsın 🥰
deryata Nsfh evet bahsettiğim suluk bu akıtma yapan. evet bebeğim çok küçüklen eline verdim içti bu sulukla. tabi keşfetmesi bir haftayı aldı çekişinde dediğim gibi bir problem yaşamadım
Yasemin_06 Nsfh ewet Cnm aventin pipetlilerinde hep var bu ama sorun değil Cnm daha iyi ya birden gelipte boğazında kalma riski olmuyor o yüzden takılma hiç buna icebiliyisada bebeğiniz bı problem yok demektir 🥰
Esifet Nsfh akıtma sıkıntısı var genel olarak evde sitenin bahçesinde kullanıyorum memnunum ama uzun yol gidexeksem dışarı filan akıtmayan suluk kullanıyoruz:)