Oğlum 21 aylık, gece abartısız minimum 7-8 kere bazen daha fazla memeye kalkıyor. Hele vermeyim yıkıyor ortalığı, kıyamet kopuyor resmen. Bugün artık illallah ettim gerçekten dayanılacak gibi değil çünkü artık bebeğim kaliteli uyku uyumuyor. Çünkü sürekli uyanıyor emmek için. Sorum şu;
Denediğiniz en en iyi, kesin sonuç verir dediğiniz, gece beslenme kesme metodu nedir? Yani şöyle ki, bebeğim ciddi anlam da meme aşığı, benim artık buna bir çözüm üretmem gerekiyor. Artık sinirli bir şekilde uyanmaktan sıkıldım.😔