Oykummmm ilk aylar benim de öyleydi birilerine yalvarırdım yarım saat uyuyayım sütüm olsun diye. Kendimi hep uyursam sütüm olur uyumazsam olmaz diye koşullandırmışım e haliyle bebekle ilgilenmekten uyku zor oluyor en son kafamdaki her şeyi bi kenara bıraktım benim sütüm var dedim asla ya sütüm bittiyse kaygısı yaşamadım kendime güvendim ondan sonra bebek ne zaman çekse sütüm geldi inanamadım. Onun öncesinde deli gibi bi şeyler yemeye koşardım yemezsem sütüm olmaz diye. Gerçekten kendine güvenmek gibisi yok stres her şeyi yok ediyormuş. Yediğim her şeyden sonra sütümün geldiğini sanıp bebek emdikten sonra da gittiğini düşünürdüm bu çok yanlış . Hatta öyle ki akşama doğru bebek gece uykusuna geçecekken bende süt diye bi şey kalmazdı ağlardım stresten. Mecbur mama vermek zorunda kalırdım açken uyumazdı. Şu an çok şükür üstümdeki stresi attım kendime sütüme güveniyorum bebeğim içtikçe geliyor sana da tavsiye ederim tabi ki güzel beslen sürekli ara öğün yap ihmal etme bol su iç ama asla stres yapma. Stresi bıraktığın an artacaktır