Merhaba anneler kızım dün yataktan düştü bileğinin üst kısmında küçük bir kırık var alçıya alındı, 2 beya 3 hafta alçıda kalcak dedi Dr 24 saat elinin yukarıda kalması lazım sonra ise uyuduğunda yüksek kalması lazım 😭😭varmı başına gelen daha erken toparlanır mı Tesekkürler şimdiden