Mom456 Merhaba hanımlar 8 aylık kızım için içeriği temiz ,doğal ,kullanıp da memnun kaldığınız güneş kremi var mı?
Yusuf_alim Mom456 bize sağlık ocağında Babe pediatrik çocuk Güneş kremi yazmıştı onu bulamadim doktor da Bioderma önerdi onu aldık
Mom456 Cllbrvnbrl evet ben de sanırım müstela alacağım duş jelini ve pişik kremini kullanıyorum zaten ama güneş kremi de olduğunu bilmiyordum