Herkese merhaba kızım 20. Ayında anne sütü en başından reddetti. Devam sütü ile büyüdük en başından beri iştahsız bir bebek yaşayanlar bilir istemiyorsa ağzına bile süremezsiniz. 20 aylık olmasına ragmen meyva hariç çorba yemek vs. Kabul etmiyor. Ama artık birşeler yapmam lazm hem büyüdü hemde bizi devam sütü maddi olarak yıpratmaya başladı. Başta doktorumuz aç kalsın yer dedi açta bıraksam yemedi. Şuan çok az miktarda sabah birde yatarken veriyorum gün içinde yemiyor desem yeridir varmı bir öneriniz çeşit çeşit yapıyorum bıkmasın diye ama malesef yemiyor.