nurus91 Benim doktorum da aynen böyle önerdi aslında. Oğlum da 19 aylık. Ekmek vermiyorum genellikle, mercimek ekmeği yapıyorum bazen kendime yerse arada onu yer. Zaten normal ekmek biz de tüketmiyoruz artık ruseymli vb varsa belki çorbaya doğruyorum arada bir. Doktorum yemek yemezse sakın makarna, pilav vb hamur işine yüklenme. Sağlıklı yemekler ver. Ara öğünde acıktıracak meyveler ver. Elma armut gibi. Muzu akşama sakla tok tutan bir meyve dedi. Önemli olan çocuğun tıka basa doyması değil, sağlıklı besinleri vücuduna almasıymış. Bir de ne kadar yerse o kadar da bırak ısrar etme, yemiyor diye abur cubur verme sakın diye çok tekrarladı, ek gıdaya geçtiğimizden beri böyle yapıyorum ben de. Benimki de kahvaltıda yumurta yer genelde yanında domates salatalık bazen bal ya da tahin&pekmez her zaman olmasa da. Gün içerisinde de iki ana öğün (son günlerde iştahı azaldı ama sıcaklara bağlıyorum benim bile iştahım azaldı sıcaktan), aralarda da kuruyemiş, ceviz, meyve, kefir, cacık akşam da muz genelde. Boy, kilo üst sınırın üzerinde bebekliğinden beri çok şükür bir sıkıntı olmadı. Ama hala emiyor tabi sevmediği yemekleri fazla yemeyince çok emiyor ama olsun.