Begonvillll milasuna 11 aylık oğluma kullanmaya başladık. Doktor önerdi. Aşırı iştahsız oldugu için. Haftada bi tatlı kaşığı ver dedi. Nerdeyse 1 aydır kullanıyorum. Fakat iştahı açılmadı henüz. Hala yemek yemiyor. Belki bi kaç ay daha kullanırsam etki eder bilemiyorum
milasuna mihrosum iştah açması için kızım ağzına bir kaşık bile almıyor ek gıdayı ve sürekli zayıflıyor
Mommysharkdoodoodoodoo Ben bu konuyla ilgili post açmıştım oğlumun bir ara iştahı açıldı sonra kesildi yani uzun vadede işe yaramıyor şimdi bir şey kullanmıyorum dişleri çıktıkça rahatladıkçs yemeye başladı az da olsa
milasuna Mommysharkdoodoodoodoo ben yeniyim görmedim ama bakayım postunuza bizimki bir kaşık bile almıyor bugün ilk defa 2 3 kaşık çorba aldı ağzına ben aglicaktim acaba ise yaradı mı dedim bende