D-G-Damla55 merhaba canım. Doğum kilosu nedir? Kaç aylık, ve kaç gr aldı acaba?
Benim de bebeğimin kilosu hep sınırdaydı. Aylık kontrollerimize gittiğimizde 10 gün sonra gel kilosuna tekrar bakalım diyordu. Ek gıdadan önce iki saatte bir emzir dedi. Tıpkı yenidoğan gibi… Gündüz 2 saatte, gece 3 saatte 1 kalktım emzirdim. 10 gün sonra gittiğimde istediği kiloya varmıştı. Devam sütü vermiyorum dedi.
Ek gıdaya geçtiğimizde de 6. Ayın sonuna doğru kuzu kıyma, tam buğday unu, yulaf ezmesi, ilikli kemik suyu, bebek irmiği kullandım. Çünkü 150 gr almıştı bizimki. 10 gün sonra tekrar gel dedi. Ben yine emzirdim, ek gıdalarında bu ürünleri kullandım. 250 gr aldı 10 günde. 😅😅 Hep bi mücadele… Sen ve bebeğin de başarır merak etmeyin…