pembemor kizim 8 buçuk aylık 3 ana 2 ara öğün yapıyor öğün sayısını bu şekilde tutup yemek miktarlarını az tutuyorum ben ( corba haric herseyi kendisi yedigi icin zaten anca önüne koyulanlarin yarısını ağzına götürebiliyor ) ve bir çok kezde emiyor gün içinde bence yemeye hevesli olan çocuk için fazla değil öğün sayısı ama tabi yemiyorsa zorlayıcı olabilir