Nes1989 Merhaba kızlr bebeğim 5 ay 20 günlük mama sandalyesine koyunca ağlıyor tepsisi ile oynamıyor ellerni saklıyor başına gelen vsr mı gelişimsel gerilik dye korkuyorum
Fata2014 Nes1989 niye hemen içinize korku koyuyorsunuz ki bırakın demek ki hazır değil belki sevmedi belki korktu çocuk niye gelişimden geri olsun bende 6 ayda başladım orda yedirmeye alışması zaman alabilir hemen içinize korku koyup olumsuzu çağırmayın bence 🤗
Duriskonunannesiii Nes1989 12,5 aylığız hala sevmiyoruz mama sandalyesini, bebekleri kısıtlıyor aslında o yüzden sevmiyorlar gelişimsel gerilik değil
Esifet Nes1989 kızım 14 aylık aldığımızdan beri odasında duruyor asla sevmedi oturmadı oynamadı. Bırakın el uzatmasını koyduğum an çığlık kıyamet. Sevmeyen bebek sevmiyor hemen öyle düşünmeyin ilgisini çekmiyor işte bebişlerin☺️
Duriskonunannesiii Nes1989 henüz tam oturamıyorsa korkuyordur zaten yana yığılıyordur o yüzden ellerini çıkarmıyordur onun için destekleyen aparatlar var
Duriskonunannesiii Nes1989 korkuyordur, bizim kız 8 aylıkken desteksiz oturmaya başladı o zamana kadar yığılıyordu durmak istemiyordu elleriyle hiç oynamazdı korkuyordu şimdi de yine durmak istemiyor çünkü yerinde durmamak varken neden sıkışıp bir yerde kalsınki
Nes1989 Duriskonunannesiii instagramdan bir fizyoterpste yolladıl videoyu biraz endişelendrdi beni yapması gerekıo vsvs gibi ama doktoruda notmal dedi bu evham ah ah dediğnz gibi yığılıyor 5.5 aylğz