Merhabalar, bizim doktorumuz farabi hastanesinde beril yavuz. 1 aylıkken gitmeye başladık ve hala devam ediyoruz cok memnunum. Her şeyden önce saçma sapan ilaç dayamiyor ve bitkisel şeyler tercih ediyor.
Kızımın çoklu besin alerjisi vardı ilk gitmemizde buldu.
Burada okuyoruz bir cok dr kiloyu sorun ederken beril hocam sağlığı yerindeyse sırf kilo alsın diye ekstra mama tavsiye etmiyor ( emiyor benim kizim ). Yani ben cok memnunum :)