Bi sorum olacaktı sizlere kardeşimin yüzünde sırtında ve omuzunda sivilce var bundan 2-3 yıl önce bi iki tane yüzünde çıkmaya başladı yüzünde eczaneden aldığı krem vb. ilaçlarla geçmediğini görünce Doktora başvurdu doktor losyon, krem vb.şeyler verdi onlardan da etki görmeyince doktor Azitro diye bir antibiyotik verdi kullanması için 5-6 kutu onun tedavisini gördü ama ondan da sonuç almayınca kullanımını bıraktı.
Şimdi sivilce sorunu yaşayanların çoğu Roaccutane diye bir ilaç onun tedavisini görünce sivilcelerin geçtiklerini söylüyorlar, ama galiba olası yan etkileri var kullananlar var mı? Öneriyormusunuz kullanması için.
Sizler kullandınız mı etkisi oldu mu bu habin??