Balim2411 Selam kızlar malum yazdayiz siz yazın bebeğinizi nasıl giydiriyosunuz ben citcitli üstüne elbise giydiriyorum gece yatarken şort askılı tişört
PortakalliKahve Balim2411 ben sadece çıtçıtlı body giydiriyorum. Yatarken de gün içinde de. Dışarı çıkarsak şort tişört ya da kısa tulum giydiriyorum. Bulunduğunuz konum sıcaklığına da bağlı tabii
pandemibebegi Balim2411 Aydındayım yanıyor buralar. Evdeysek sabahtan akşama sadece askılı zıbınla duruyor yatarken de öyle. Hatta dün sadece bezle tuttum çok hoşuna gitti o derece sıcak 🔥
Esra45 Evde giydirmiyorum sadece bezle dolaşan Bi pehlivan var 😂 ama sokağa çıkarken bi zibin Bi şort çarşıya yada gezmeye giderkende yazlık takım. Çünkü havalar aşırı sıcak oluo