tubaozlu eline verdiğimde benimki de önce ağzına almaya çalıştı sonra parçalayıp tükürdü attı yere. Ama kendim minik parçalara ayırıp veriyorum bazen de ucunu pekmeze batırıyorum hatta o şekilde yiyor. Olsun ara ara denerseniz ilerde sever bence illa ki