Kbradmm Bebegim 13 günlük balgam ve burun tikanikligi var burnununa serum fizyolojik sıkıyorum ama tam olarak bosalmiyor hala daha hirilti devam ediyor ne onerirsiniz
Momn Kbradmm bir doktoru dinlemiştim fizyolojiyi enjektorle deneyin otribebe anca burunda ki görünen kirleri cekermis.ama yaparken dikkatli yapın bunla ilgili video vardı doktorun