Merhabalar oğlum 2 ay 3 günlük 3220 doğdu 10 gün önce 5775 cikti kilo alımı gayet iyi gaz sorunumuzda baya bitti sadece anne sütü alıyor her emzirme sonrası kusması var gaz çıkarmadan önce huysuz bir bebek değil döküntü vs yok gelgelelim oğlumun doğduğundan beri kakası hep mukuslu fazlaca hiç mukussuz kaka almadım daha
bir kere kaka tahilili yapıldı kan yada enfeksiyon çıkmadı..birr kaç gündür de meme reddimiz var emmek istemiyor gibi bu da bir alerji belirtisi sizce ne yapmalıyım yarın randevu aldim götüreceğim de alerjik anneler sizde ne belirtiler vardı☹️