Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 3 ay 25 günlük . 42. Haftama girdiğimde mecburi sezaryen ile doğum yaptım 😊Bebeğim aşağı inmiyordu çünkü ve tehlikeli zamanlardaydık. Geç doğum olunc sütüm hemen gelir sandım ama olmadı . Bir haftayı buldu damla damla gelmesi. Mama verdim tabi o süreçte. Gene emzirdim devamlı hatta uyandırıp verdim hep sarılık vardı çünkü ama malesef süt yetmedi. Ve hiç artmadı. Hatta şu an artık yok gibi. Sağdım her içeçeği içtim her şeyi yedim bütün başlıkları okudum. Hepsini uyguladım. Hani boşa yazmayın diye söylüyorum. Olmadı . Bi ara artar gibi oldu ama geçti hemen. Uzun yazdım kusura bakmayın. Mama kötü diye düşünen biri değilim çünkü ben 30 yaşındayım çok şükür sağlıklıyım ve tamamen mama ile büyütmüş annem. Onun da sütü olmamış hiç. Ama ben buraya giriyorum bakıyorum sanki bi ben mama ile besliyorum bebeğimi. Hala aşamadım bu psikolojiyi. Benim gibi olan ve bu psikolojiyi atlatan biri var mı gerçekten bi yanım saçmalama bu günlerin keyfini çıkar bebeğin büyüyor bak geçiyor zaman diyor bi yanım sen biraz daha araştırsaydın şuna üzülmeseydin şunu da yapsaydın diye kafamı yiyor . Umarım anlatabilmişimdir uzun oldu kusuruma bakmayın. Belki benim gibi olanlara da yardımcı olurum ben varım yani yalnız değilsiniz🙈