Kmslm0691 Arkadaşlar bebek tarhanasi ve pekmezi nerden temin ettiniz acaba güvenilir bir yer varmi bildiginiz
Dn123 Kmslm0691 vitma dan aldım sevdi kizim. Pekmez değilde karadutnozu ve keciboynuzu özü aldim yine ordan
pandemibebegi nazlieylul Ben de e bebekten aldım. Hamm tarhana. Ama aşırı ekşi ya sizinki nasıl benim aldığım mı bozuktu acaba? 🤔
Dn123 Kmslm0691 bir çay kaşığı direk veriyorum bazen damarlarına sürüyorum dis ağrısına iyi geliyor. Bazen yoğurdun a yada meyve purelerine katıyorum
nazlieylul pandemibebegi bnmki değil nasıl yapıyorsunuz ben kıyma koyuyotum şçine zeytinysğı bir diş sarımsak tendeliyorum çok güzel kokuyo ozaman birde biber salçası koyuyorum bir küp
pandemibebegi nazlieylul benimki ilk aldığım zamandan beri ekşi ☹️ ben zeytinyağıyla yapıyorum ekşi diye içine biraz muz katıyordum. Sizinki gibi deneyeyim bir de . Kaç aylık bebeğiniz
nazlieylul pandemibebegi ikizlerim var sekiz aylıklar tarhanaya muzu ilk defa dıydm bnde. Kuzu kıyma koyuyorum bn sarımsak koyun bide bebek salçası çok güzel kokuyo tu koyup bn içiyorum artınca 😬
nazlieylul pandemibebegi kıymaya yedi aylıkken başladım her yemeğe koydm kırmızı biberden salçayı kendim yapıyorum haatta bıgün aldım kormızı biber şuan yapıyorum ☺️😘