Meltemli AntiFilozof bizim doktorumuz 3 aylıkken başlattı kafasını kaldırmaya çalışıyordu hep günde 2-3 dakika çok yüklenmeden oturtabilirsin demişti
kubra199 AntiFilozof ben 4.5 ayında destekli gunde 5 dk falan oturttum 6. ayında desteksiz oturmaya basladi
Damla90 Desteklerseniz kısa sürelerle otururur ve bebeğin hoşuna gider. Ama uzun süre ve desteksiz oturmaması lazım 6 aya kadar.
AntiFilozof Damla90 evet hoşuna gidiyor bende biraz oturtup düzeltiyorum Allah korusun bişey olacak diye