Eliffffffffffff Yumurta sarısını anne sütüyle açınca içindeki proteinleri öldürüyor diyorlar. Tadım aşamasında yumurta sarısını hep anne sütüyle kıvamlı hale getirdim ben. Yanlış mı yaptım??
ikizbabymom Eliffffffffffff katı olan şeylerin anne sütü ya da formül mamayla açılıyo kıvamı bebek tarifleri kitapları da bu şekilde oluyo
Betim Eliffffffffffff hayır doktor bana öyle yap dedi hatta yoğurt ya da anne sütü. Ben anne sütüyle açıyorum . Hatta avokado muz karışımına anne sütü ekliyorum ☺️
Eliffffffffffff bozobeydrk Ben biyerde okudum. Kafam karıştı. Zaten daha yeni yeni başladım. Verdiğim şeyler vitaminli olsun istiyorum