Butterfty 10 ay 16 gunluk oglum desteksız oturamıyor ve ayağının ustune hıc basmıyor, mr a girdi sonucunu bekliyoruz, yasayan varmı bu durumu, ayrıca dönemiyorda
nursocum Butterfty 10 ay sanki biraz fazla dönmemesi için umarım normaldir. Peki başını tutabiliyor mu?
neslihan-87 Butterfty Örnek vermek gerekirse bebeklerimiz aynı 10 aylık emekliyor desteksiz kısa bir süre dikiliyor.Ama her bebeğin gelilimi farklı kıyaslamamak gerek.Arkadaşımın bebeği bizde 1 hafta büyük oturuyor ama ayaklarının üzerine asla basmıyor adım atmıyor.Doktora gittiler normal demiş.İnşaallah bebeğinizde sorun yoktur sonuç iyi çıkar
Butterfty neslihan-87 inşallah bir sorun yoktur bakalım, ped norolog pek normal bı durum degıl dedı ama fizik tedavıci masaj ve evde tedavi ıle normal olacağını soyledı mr sonucunu bekliyoruz
Timurunannesi @Butterfty#1337134021 ağustos doğumlu sanirim bebeginiz. her çocuğun gelişimi farklı canim. Üzme kendini . Inşallah birseyi yoktur .
Mom89_ Butterfty bişey yoktur insallah 🤲🏻 Allah kimseyi yavrusuyla sınamasın🙏🏻 Ama normaldir bence bugün yapamadığı seyi yarın bi bakıyosun yapıyo falan bebişler anlık değişiyo bence Canınızı sıkmayın 🤗
Butterfty Mom89_ insallah insallah doktor norolog bıraz can sıkıcı konustu mr sonucunu gormeden daha ama iyi cıkacak insallah
Timurunannesi Butterfty benimde 23 ağustos doğumlu canim 9 aylıkken desteksiz oturdu . Hani her cocuk farklı . 6 aylik oturan bebekleri de gördm duydum. Morelinizi bozmayın. Tez zamanda güzel sonuçlar alırsınız inşallah .