Eminmom0 4 ay 9 günlük bebeğim 4 gündür sürekli ağlıyor gece uykusu düzenliydi şimdi ne gece uyuyor ne de gündüz sürekli ağlama halinde atak böyle mi oluyor hanımlar
Berenkooommm Eminmom0 4 bitiyor hemen 5 başlıyor diş başlıyor 4den sonra çocuklar çok değişiyor ya 🤦♀️🤦♀️
Demiralpinannesii Eminmom0 bu 4. Ay atağı nezman başlıyor. Bebeğim 3ay 14 günlük 3 gundur bizde öyleyiz. Uyuyan çocuk uyumaz oldu ya😖 herseye çığlık atıyor. Dönmeye çalışıyor dönemeyınce çığlık 🙄 sureklı kucakta durmak istiyor.
Eminmom0 Berenkooommm benim ki doğdu doğalı çok ağlayan kolik bi bebekti tam düzelmeye başladıdiye seviniyordum neyse ki sevincim uzun sürmedi 🙃
Elifhakan12 Demiralpinannesii 4 ay 10 günlükken bitmişti ardından 5.ay ayağı başlamıştı oda 28 gün sürmüştü..
Elifhakan12 Eminmom0 aynen öyle şuan 7.5 aylığız şimdide 2 dişimiz çıktı uyku kalmıyor geceleri saat başı kalkıyor ağlıyor