8 aylık bebegime bi türlü mama sevdiremedim. Sma ile başlamıstık ilk aylar güzel içiyordu seviyordu. Sonra alerjisi çıkınca alerjik mamalar kullandık. Hiçbirini begenmedi. Zorla birer ikiser ölcekle bu zamana kadar geldi. 5 aylıkken de anne sütünü bıraktı daha dogrusu sütüm bitti. Simdi süte alerjisi gecti hafifledi fakat normal mama da içmiyo artık. Aptamil bebelac tekrar sma denedim fakat mümkün degil içiremiyorum. 😔Uykuda bile içmiyo. Ne yapmam lazım bilmiyorum cok yoruldum artık🤦🏼♀️
hiçbirini sevm