Merhaba Anneler,
Bebeğim cumartesi gününden beri ishal günde 4 5 bez alıyorum 3 bez alıyorum Dr goturmustum cumartesi günü iştahsız diye hersey temiz çıkınca Dr diş var üstte ön 2 , alt tarafta ön 2 ve 2 tane yan kesi dedi dişler damak içinde artık belli şişmiş dedi acaba dişten mi tecrübeli anneler ilk bebeğim kaç gün sürdü ishal acaba? Ateş falan yok sadece ishal gecede uykuda mama yemedi hep ısırdı disledi dış tozuda verdim nafile hiç uyumadı ne yaptiysam ise yaramadi..