Merhabalar bebeğim doğduğundan beri çok gazlı bir bebekti. 3. Ay itibari ile çok şükür bitti.
fakat bu dönemde yine gazlanmaya başladı.
Geçen kaşık mama yediğinde çok kötü oldu. Sanıyorum buğday unu yapıyor. Tarhana yiyince de çok gazlanıyor. Fakat dün neden gazlandı anlamıyorum.
Sabah pankek yedi (tam buğday unu kullanıyorum bu zamana kadar hiç gaz yapmamıştı)
Öğlen yayla çorba
akşam da tavuk suyuna çorba
ne gaz yapıyor nasıl bulacağım