ikos58
Hiç bir gaz ilacı işe yaramadığı için yarım yarım kalmış şurup ve damlalar dolapta duruyor. Açıldıktan sonra 4 hafta içinde tüketilmesi gerek diyor ama dolaba girdikten sonra hiç açılmadı kapakları tekrar. 1-2 ay oldu alalı. Bunlar şimdi kullanılır mı ?