Ayemta Kizlar hamileyken enfeksiyonu olupda,tedavi gordugu halde,emzirmeye devam esen varmi?yani izin veriyorumu doktorlar.Bende sari akinti ve kasinti var biliyorum doktor teadvi yazicak da
Bryumakmutluluk Ayemta ben canım doğumdan 3 gün sonra enfeksiyon oldum hem iğne hem ilaç kullandım ama emzirmeye devam ettim doktorlar ona göre ilaç veriyorlar benimde kızarıklık şişlik ve sarı akıntı vardı hatta doktorum üstüne yat iyice aksın o akıntı demişti sakın korkma en kısa zamanda geçer inşallah
Ali_Han20 Ayemta doğumdan sonra enfeksiyon kapamak için antibiyotik veriyorlar onu kullanıyorsun. Ben hamile iken de kullandım sonra da kullandım
Ayemta Bryumakmutluluk ay o kadar rahatladim Ki Allah razi olsun.Icimi icimi yedi .kizimi emziremessem.Fakat ben Hamile degilken henuz gittim enfekssiyon vardi,doktor bana tedavi yazzmadi,emzirdigim icin.
Bryumakmutluluk Ayemta emzirirken kullanabileceğin bir sürür antibiyotik var inşallah ihtiyacın olmaz ama var yani bilesin canım biraz zor oluyor ama geçiyor beslenmene de dikkat et kuzum inşallah en kısa zamanda iyileşirsin çok geçmiş olsun 😘