Musam Aguline şurup kullanıyorum günde 3 defa 1 defa da biogaia bağırsak düzenleyici damla kullanıyorum bunlardan başka ne yapabilirim bebeğim gaz sancısından mama yemek dahi istemiyor
ecemm-6161 Musam cok aşırı gazı varsa kolik olabile canım geçmiş olsun karnına süreklş masaj yap her gün ayaklarına cek bırak vE ben azıcık ta olsa şekerli su vermiştin oda cok rahatlatmıştı ayakşarını üşütme sıcak olsun