Albegs ilk anestezi yapılırken ağladı, zaten aşılardan biliyorsunuzdur sedyeye yatırınca huzursuzlandı, kucağıma aldım hemen susutu. Sünneti hissetmedim, o esnada benim gerginliğini hissetmiştir sadece. Çıktık ağlamadı şükür. Lütfen sünnete siz de girin, zor anne için ama sizin yanınızda olduğunuzu bilsin. Anestezi etkisi geçince Bi de çiş yaparken ağladı dün, ben sabahı sabah ederiz diye beklerken şükür 12 de uyudu. Huzursuzdu tabi, hala Bi huzursuzluğu var. Sabah sargıyı çıkarmayı çok kaygı yapmıştım, kanarsa falan diye, pamuyu ılık suya(kaynamış) batırıp ıslattım önce rahat çıktı şükür kanamadı. Ondan beri daha rahat. Ben de daha rahatım şükür. Size de kolaylıklar diliyorum. Düşündüğümüz gibi değil, küçük olmaları gerçekten epey avantajlı