Ben o dönemlerde yan yatırdım, reflü yatağı olsa da. Tabi sürekli gözüm üstünde. Ikınma ve geğirme esnasında da kusar. Sütün fazlasını da kusarak çıkarır. İlk ay korkuyordum, doktorum sıkıntı olmaz rahat olun demişti. Doktorunuza da danışın tabi ki ama bir rahatsızlık olduğunu sanmıyorum bizde de aynı burnundan bile geliyordu kusunca.