Mehlika Anneler merhaba bebeğimi emzirdim yatırdım kustu üç defa tekrarladi banyo yaptrmstm bugün üsttum mu acaba emmiyoda şu an ne yapmam lazım 😢çok kötü oldum 😢eşim de yurtdisinda 😢 korkudan başında bekliyorum 😢
Rukiye_38 Mehlika salgın var eğer ateşide var isalse doktora götürmen gerek direk yada olmadan müdahe etmeleri lazım 6 aylık bebegm var benmde bu sabah üç defa kustu fışkırtarak hafif ateşi vardı hastaneye götürdüm isalde akşama doğru oldu serum takıldı
Serrax Mehlika telaşlanma hemen canım başında takip et,üşütmüş olabilirsin banyoda. Ateşe çevirmez ve kusması tekrarlamazsa sıkıntı olmaz inşallah. Kusunca rahatlamış olabilir genelde öyle derler
inci_34 Mehlika korkma emzirince hemen yatırma biraz dik tut uyuda bile omuzumda dik uyut biraz ferah ol dua et Allah on izni ile bişi olmaz ateşi olmasın yeter
Utkucan Mehlika reflü büyük ihtimalle emzirdikten sonra 20 dakika kucağında dik tut sonra reflü yatağına yatır
Alp16 Eğer çok geldiyse ağzında kalanı çıkartmış olabilir. Fışkırarak kustuysa genelde reflüden şüpheleniliyor
Yagiz-annem Mehlika bende ne zaman duş aldirsam o gün muhakkak kusuyor. Dün de duş aldirdim 2 defa kustu. Ateş başka bişi olmadı çok şükür. Eskişehir bir sıcak bir soğuk oluo nasıl giydirecegimi şaşırdım. ☺️☺️
Mehlika Doktora götürdüm enfeksiyon olmuş canım kızım serum verdiler şurup verdiler daha iyi ama emmiyo iki dk ancak emiyor