Tazeanne58 bende aynısını yaşadım üç kişi 40 gün uğraştık diyebilirim mama bi iki kez verdim kustu daha vermedim sütümü sağıp çay kaşığıyla ağzına iki üç kaşık döküp meme tutturmaya çabaladım hep tam doyarsa tutmaz bide daha tam uyanmadan verdim yada uykuya dalmak üzereyken öyle öyle alıştı şöyle bi eksisi var 7 aylık olacak hala memede uyuyor ben seviyorum ama 🥰 burnu da tıkalıydı ortibebe aspiratör yetersiz taa genizden tıkalıymış çok hırlıyordu gece özellikle serum fizyolojik aldık yine ortibebenin bi serumu iki seferde sıkıyordum çok ağlıyordu kıyamıyordum bazen babasıyla kavga ediyorduk sen yap yok sen yap diye ama sonra çok rahatlıyordu mutlaka yapın iki hafta bile sürmedi hırıltı bitti bazen arada bir yapıyorum artık çocuğa göre hareket ediyorsunuz lohusalık bitince her şey çok daha güzel olacak emin ol 🥰 emzirme için iki saati de bekleme daha çok küçük bırak her şeyi sadece bebeğine odaklan ben her ağzını açmada verdim gündüz yarım saatte bir verdiğim bile oldu gece de iki saati hiç geçirmedim hem sütüm arttı hem bebeğim çok kilo aldı maşallah 🧿🥰 uzun yazdım yeni anne görünce dayanamıyorum 🤷🏻♀️