İyi geceler herkese, oğluma kan ilacını vermiştim, normalde ortada bırakmam ama unutmuşum, aldığını gördüm hemen ağzına götürdü, koşturdum çıkardım ağzından ama kapağını yuttu. devletin verdiği kan ilacını kullanıyorum, küçücük kapak, birşey olur mu acaba 🤦🏻♀️ Götürsem mi doktora bilemedim eşim çalışıyor. Kakasıyla çıkar mı