Ebruarslanakin çok değişik bir bilgi. İlk defa sizden duyuyorum. Diyorsunuz ki yani kan veya akıntı olunca bebekte telaş etmeyin normal birşey? Yani ben telaş ederim açıkçası bana normal gibi gelmedi. Her gittiğimde doktorum muayene ederken sorar kan , akıntı var mı kakası nasıl diye. Doktorunuzu merak ettim açıkçası