boncukhaniminannesi Çok teşekkür ederim Allah sizden razı olsun. İnanın ilk çocuğumda böyle değildim şuan o kadar panik bir haldeyimki kulağını tutsa doktora koşuyorum. Düştüğü içnde kendimi çok suçladım benim yüzümden hem canı yandı hemde radyasyon aldı tomografi radyasyonu da çok zararlıymış 200 röntgen çekimine eşdeğermiş tek çekim tomografi. Aslında birşeyi yoktu muayene edildi kusma bayılma yoktu doktor keşke bir süre takip etseydi hemen çektirmeseydi onun çok sıkıntısını çekiyorum hala inşallah çok zarar vermemştir yavruma. 2 ayında süt alerjisi şüphesiyle diyet yaptım 3 ay çok zorlandım 5. Ayda diyet açtım korka korka ek gıdaya geçtik kabız oldu 2 ay boyu kabızdı tekrar diyete başladık yeni düzeldi ama sürekli hastanelerde artık korkuyor damarlarında aşırı ince bulamıyorlar ama ne diyelim bendende can gidiyor sütüm de çok etkilendi ek gıda da tam istemiyor çok zorlanıyorum. Bu arada teşekkür ederim size desteğiniz için evlatlarınızı size bağışlasın Rabbim,🤗