tmmzysf20 Oğlum artık 1 yaşına girdi teyzeleri.. ❣️ Rabbim evlatlarımıza uzun ömürler versin İnşaAllah.. ❣️ 1 yaşında neler deişti neler yedirdiniz mesela inek sütü içirdiniz mi veya bal gbi vb seyler merak ediyorum yazarsanız sevinirim 😊 🙋♀️🥰
Gamzeburkan tmmzysf20 sağlıklı güzel bir onur dilerim biçe seneler 🌸 12. Aydainek sütü denedim içmiyor kızım maalesef balida denedim onu yiyoruz yaşına girmeden azar azar denemiştim alerjik bir bebek olmadığı içinde sorun olmadı
boncukhaniminannesi tmmzysf20 nice güzel ömürleri olsun inşallah 🌺🤲 bal da verdim inek sütü de verdim domateste verdim takip et hiç korkma 🌺
tmmzysf20 drn5410 hepimizin inşallah bizim 2 gun oldu yaşına gireli tatlı telaşlar nasıl gecti koca 1 yıl hic anlamadım 😊
drn5410 tmmzysf20 oy oy bende öyle kocaman oldu yaşı geldi daha dün hamile idim ne ara büyüdü diyorum aahhh zamannn
tmmzysf20 Gamzeburkan teşekkürler 🙂 daha denemedim ama deneyecegim rn kısa zamanda inşallah içer 🙋♀️🥰
Gamzeburkan tmmzysf20 laktozsuz denemiştim birde devam sütu Pınar’ın denemiştim digerleri agir gelebilir diye bakalım sizinki icecekmi☺️
tmmzysf20 Gamzeburkan bende onu merak ediyorum marketlerde devam sütü var mesela içine bebe buskivi atıp verdinizmi ve bnm bebegim mama içiyor acaba mamayı bıraksamda marketteki devam sütleri mi versem diye dusunmuyor deilim
Gamzeburkan tmmzysf20 mama hiç kullanmadık o konuda bisey diyemem ama sütun içine bebe bisküvisi denedim kesinikle kabul etmedi genelde seviyor çocuklar ☺️