Pilsan aldık pratik mama sandalyesi diye geçiyor. 100 tl şu anda ben 60tlye almıştım. Çok güzel memnunum, ön tepsi yeri çok kolay takıp çıkarılıyor. hepsi aynı işi görüyor. Görüntüsü de güzel. Tavsiye ederim. Ayrıca çok batırıyorlar kendi de yemek istiyor büyüdükçe, o yüzden minderi olanlar temizlik açısından zor olur. Günde 4 5 kere silmek gerekiyor çünkü