Zehra3737 Balbocegi ama kullanim sekli farkli olanda var bazilari tek yon bazilari cift bazilarnda sirtta var.zararli oldugunu ilk defa duydum.
gkcsvn Bebek basini dengede tutamadığı için başlangıçta sakıncalı .benim nuna marka detaylarına yaziyor zaten .
siirseverkiz3 Gulayalparslan20 ergonomik yapıdadır. 3 yönlü kullanıma uygundur. 4 aydan önce yenidoğan aparatı gerekiyor diye biliyorum. Bebeğiniz çok küçük çünkü
DenizinAnnesiiiii Gmzttt merhaba bende eggbaby var cift yonlü 90 tl den veririm almak isterseniz temiz kullanıslı ergonomik