Selam kızlar benim kizım 21 aylık cok agrasif fazlasıyla cok aglıyor istedigi olmadıgı zaman kafasını yere vuruyo kollarını ısırıyor dün hastaneye gidecektik parkı istedı bıraz salladım gitmemiz lazım inmedi salıncaktan bebek arabasına koydum agladı bebek arabasından kendini atmaya calıstı kafasını yere vurdu gene alnı kıpkırmızı oldu kolunu oyle ısırıyorkı iz oluyor okadar huyuna gıtmeye sakınlestırmeye calıssam da olmuyor cok hırcın oldu ya napcam bilmiyorum kendıne zarar verıyo benim canm daha yanıyor engel olmaya calısıyorum ama cok zor