Selam kızlar, şimdi sütü kaynattım, şu klasik serçe parmağı yakmama kıvamına gelmesini bekliyorum. Kime sorsam serçe parmak deneyini söyledi 😁Mikrodalgada mayala iyi tutar dediler,sormayı unutmuşum kavanozun ağzını kapatacakmıyım? Bir de maya ne kadar kullanacağım minik kavanoza? 450 gr yazıo bal kavanozuydu. Bir de minik çömleğe mayalayacağım, birkaç kavanoz, çömlek deneyeyim de hangisi iyi tutarsa onunla başlarız diye düşündüm 🤔 Önerilere açığım hamarat kızlar 😁