Dmlaemre ah benzerni bende yasadim. Oglum balkonda oynuyordu.elini surekli agzina goturdugunu farkettik. Bi baktik. Dilinesiyah igne batmis. Ari ya da sinek ignesi. Bocegin ölusude oynadigi yerde duruyor. Once cimbizla almaya calistik.ne mumkun. Agzini acmiyor. Acsa dilini uzatmiyor. Uzatsa cimbizla alamiyoruz olu bocegide alip hastaneye kostuk.bebegim iyi gorunuyordu ama igne rahatsiz ediyor olacakki surekli elini agzina goturuyordu. Bocegin sinek mi ari mi oldugunu anlamadik. Ve bebegimin dilini soktu mu , yoksa bebegim olu bocegi mi agzina atti aklimizda tonla soruyla gittik acile 30 sn. Gibi kisasurede aldilar igneyi dilinden. Hastanediler ari oldugunu soyledi. Doktor ilk kez ari yiyen bebek vakasi ile karsilastim demisti😁