Bebisannesi merhaba post açalı 3 gün olmuş ama benim kızımda yürümüyordu tam 21 aylık olduğu gün yürümeye başladı :) zamanı vardır elbet , çok korkuyordu asla elimi bırakmıyordu bı haftadır falan yürüyor artık hiç emeklemiyor nerdeyse 🌸 ahh bende stres yapıyordum bi problemimiz de yoktu şükür