Kızlar kızımin hafif öksürüğü vardi geceleri öksürüyordu iki defa bugünde burun akıntısı başladı 11 gibi hastaneye gidelim dedik atesidr çıkınca doktor boğazı dolmuş faranjit başlangıcı dedi iğne yaptı ilaç verdi gecer insalalh kızım bugun 7 aylik oldu sizce gecermi yoksa hep hayatımızda mi artik faranjit