Mommyishome biz de 11 aylik olacagiz… sabah gec kalkiyoruz belki ondandir ama 9 ayliktan beri tek uyku yapiyoruz. Oglen 1 gibi uyuyup bazen 2 bazen 3 saat uyuyordu… 4 gibi kalkiyor aksam 9 gibi bi yatim saat yorgun dusuyor sanirim uyuyor ama bazen besigine koysam da gece uykusuna gecemiyor o saatte…gece 11 12 arasi uyuyor… 4 gibi uyaniyor sonra surekli emerek uyuyor resmen 9 a kadar falan… yani doktora danismadim bunu cunku tatmin edici cevap alamiyorum… emdigi icin de sık kalkiyor… gunduz uykusunu muzik aciyorum bazen kucagimda saga sola salinirken uyuyor ama gece illa ki emerek uyuyor…
Ne yapabiliriz bilmiyorum ama bizde de dueumlar boyle… emzirdigin surece boyle olacak dedi birkac arkadasim da… bir de tasinma asamasindayiz… ev topkuyoruz… yeni eve 2 ay sonra gececegiz yazi memlekette gecireceigiz diye bi duzen tutturmaya calismam da mantiksiz geliyor su an :( memnun degilim ama napalim…
Gece ilk uyanistan sonraki surec uykudan sayilsa da kaliteli bi uyku degil bizim de diye icime sinmiyor ama ahh bilemiyorum 🌺